×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 10510

گوشواره‌ی مناسب برای چهره‌های بیضی شکل

 

تبریک می‌گویم، شما در این زمینه جزو خوش‌شانس‌ترین‌ها هستید. شما می‌توانید هر نوع گوشواره‌ای را انتخاب کنید، اما گوشواره‌های مثلثی شکل و ساده بهترین ترکیب را با صورت شما می‌سازند. در ادامه تعدادی از گوشواره‌های مناسب برای صورت‌های بیضی شکل را مشاهده می کنید.

 

گوشواره‌های مناسب برای صورت‌های بیضی شکل۳) توجه به ساختار استخوان‌های خود را فراموش نکنید

 

در هنگام خرید اینترنتی گوشواره طلا ، علاوه بر ظاهر صورت خود به ساختار استخوان‌های صورت خود نیز توجه کنید، این موضوع به شما کمک می‌کند که گوشواره‌ای با اندازه و سنگینی مناسب انتخاب کنید.

 

اگر استخوان‌بندی صورت شما کوچک و ظریف هستند، سعی کنید از گوشواره‌های سبک و نازک استفاده کنید. اگر استخوان‌بندی متوسطی دارید، از گوشواره‌هایی با اندازه و حجم متوسط و برای استخوان‌بندی بزرگ از گوشواره‌های سنگین و بزرگ. در تصویر زیر سه نمونه از هنرمندان و انتخاب هوشمندانه‌ی آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

ساختار استخوان‌بندی صورت و انتخاب گوشواره مناسب۴) استایل و سبک پوشش خود را مدنظر قرار دهید

 

سبک پوشش شما نقش اساسی در خرید اینترنتی گوشواره طلا ی موردنظرتان دارد. مطمئنا گوشواره‌ای که برای عروسی انتخاب می‌کنید، با گوشواره‌ای که به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنید، متفاوت خواهد بود. لذا به چگونگی استفاده و میزان استفاده از گوشواره توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

به عنوان مثال، اگر از یک گوشواره‌ی زرق و برق دار خوشتان آمده است، خرید آن برای عروسی مناسب است. اما اگر بخواهید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، مطمئنا دچار ناراحتی و اذیت خواهید شد.

 

هم‌چنین به رنگ گوشواره‌ای که می‌خرید نیز توجه کنید، همه چیز به رنگ موها و چهره‌ی شما بستگی دارد. گوشواره‌های سفید یا طلایی هر کدام می‌توانید چهره‌ای متفاوت برای شما بسازد، بنابراین در انتخاب رنگ مناسب برای گوشواره‌تان نیز دقت کافی داشته باشید.

 

گوشواره و سبک پوششنتیجه‌گیری: خرید اینترنتی گوشواره طلا

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خرید اینترنتی گوشواره طلا در عین پیچیدگی با رعایت چند نکته‌ی ساده امکان‌پذیر است. قبل از هر چیزی به سایتی که می‌خواهید از آن خرید انجام دهید، توجه کنید، نماد اعتماد الکترونیکی می‌تواند تضمین خوبی برای شما باشد. ویانا گالری با نماد اعتماد الکترونیکی یکی از وب‌سایت‌های قابل اعتماد برای خرید طلا و جواهر ات شما می‌باشد. سپس به شکل صورت خود و سبک زندگی خود توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را از لحاظ زیبایی گوشواره داشته باشید. در نهایت نیز سفارش خود را ارائه کرده و منتظر گوشواره‌های زیبای خود باشید.

Thank you for visiting AI4Networks.com

4502 East 41st Street Building 4, Tulsa, OK 74135

+1-(918)-660-3348

info@bsonlab.com

Search